სასწავლო თემის ავტორი
| ||
სახელი და გვარი
|
გულნარა მამარდაშვილი
| |
რაიონი
|
ცაგერის რაიონი
| |
სკოლა
|
სსიპ ზურაბ ეფაძის სახელობის
ცაგერის მუნიციპალიტეტის სოფელ ჩხუტელის საჯარო
| |
ქალაქი
| ||
თემის
მონახაზი
| ||
ძველი აღმოსავლეთის ცივილიზაციები7~
| ||
თემის აღწერა ან სრულყოფილი დასახელება
| ||
თემის შინაარსი
| ||
ძველი ეგვიპტური
კულტურის გაცნობა და შესწავლა.
| ||
საგანი
| ||
ისტორია
| ||
დონე/კლასი
| ||
საფეხური საშუალო, კლასი VII
| ||
განხორციელების დროის ჩარჩო
| ||
1თვე
| ||
თემის საფუძვლები
| ||
შინაარსობრივი სტანდარტები და ინდიკატორები
| ||
·
ისტ. VII კლასი ჩამოთვლის ცივილიზაციის
ძირითად მახასიათებლებს;
·
ასახელებს განსხვავებული კულტურების საკულტო
ნაგებობებს და ადარებს მათ ერთმანეთს;
·
სახელმძღვანელოში
არსებული და დამატებით მოძიებული მასალის საშუალებით ადარებს არქიტექტურის,
მხატვრობისა და ლიტერატურის უმთავრეს ნიმუშებს;
·
შეუძლია იმსჯელოს
მეცნიერებისა და ტექნიკის განვითარებაზე სხვადასხვა ისტორიულ ეპოქაში;
| ||
მოსწავლეების ამოცანები/სწავლის შედეგები
| ||
გაეცნობიან ძველი
ეგვიპტის კულტურას, მედიცინას, განათლებას და შეადარებენ თანამედროვე ეგვიპტესთან.
| ||
მიმართულების მიმცემი საკვანძო შეკითხვები
| ||
ზოგადი კითხვა
|
1.
რატომ შეწყვიტეს ეგვიპტელებმა პირამიდების მშენებლობა?
2.
რატომ იყო საჭირო მუდმივი ჯარი ეგვიპტის სახელმწიფოსათვის?
3.
რატომ მიიჩნეოდა ეგვიპტე მსოფლიოს უძლიერეს ქვეყნად?
| |
თემატური კითხვები
|
| |
შინაარსობრივი კითხვები
|
1. იწვევს თუ არა გაოცებას გიზას დიდი
პირამიდა თავისი სიდიდით და რატომ?
2. აოცებს თუ არა ტუტანხამონის აკლდამაში
აღმოჩენილი სავარძელი მნახველს თავისი სილამაზით?
3. რისთვის იყო საჭირო მუმიფიცირება
ეგვიპტელების აზრით?
| |
შეფასების გეგმა
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
შეფასების დროის ჩარჩო
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
შეფასების/შეფასების ინსტრუმენტების მოკლე მონახაზი
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
პროექტის
მიმდინარეობაში გამოვიყენე მოსწავლეების უნარ-ჩვევების ნამუშევრების
პრეზენტაცია, შეფასების რუბრიკები,სქემები.უნარ-ჩვევები.პრეზენტაციის
უნარ-ჩვევები,თვითშეფასება, ერთმანეთთან შეკითხვების დასმა.
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
სხვა
საკითხები
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
საბაზისო
უნარ-ჩვევები
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
კვლევის უნარჩვევები.კომუნიკაციის
უნარ-ჩვევები.
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
სასწავლო პროცედურები
პროექტის დაწყებამდე
კლასში გამოვიყენებ შეფასების ინსტრუმენტებს“ დისკუსია, ურთიერთშეფასების სქემას
და ,,ვ-მ-ვ“, რომლოითც შევამოწმებ მოსჭვლეთა წინარე ცოდნას 21- ე საუკუნის უნარ-
ჩვევების წინასწარ შეფასებას, დავადგენ მოსწავლეთა მცდარ შეხედულებებს.
პროექტზე მუშაობისას მოსწავლეები
გააკეთაბენჩანაწერებს დღიურებში კვლევის დროს. უპასუხებენ თამატურ და
შინაარსობრივ კითხვებს. აწარმოებენ კვლევისა და პრეზენტაციის ჩეკლისტებს.
შეფასების ეს ინსტრუმენტები დაეხმარება სწავლის პროცესის გაანალიზებაში,
თვითმონიტორინგში, თანამშრომლობით სწავლებაში.
პროექტის დასრულების შემდეგ გამოვიყენებ საგაზეთო რუბლიკას, სქემას
,,ვ-მ-ვ“ რეფლექსიას, ეს ინსტრუმენტები მოსწავლეებს დაეხმარება მასალის გაგებისა
და უნარჩვევების ხარისხის შემოწმებაში. სასწავლო გეგმის სტამდარტთან შესაბამის
თვითშებასებაში
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
დიფერენცირებული სწავლება
|
||
|
სპეციალური საჭიროებები
|
დავრთოთ ნება აირჩიოს საბოლოო პროექტზე
მუშაობის მეთოდი და საშუალებები.
|
|
არაქართულენოვანი
მოსწავლეები (მოსწავლეები, რომლებისთვის სწავლების
ენა არ არის მშობლიური)
|
დავურიგებ მშობლიურ
ენაზე ტექსტებს..
მშობლიურ ენაზე
შევავსებინებ რომელიმე შაბლონის ერთ ნაწილს.
|
|
მაღალი აკადემიური მოსწრების მოსწავლეები
|
მიეცეს რთული დავალებები,წავახალისებ რათა
სიღრმისეულად შეისწავლოს ყველა საკითხი და რთული პრობლემების კრეატიულ
გადაწყვეტილებას მიაგნოს.
|
სასწავლო თემისთვის საჭირო მასალები
|
ტექნოლოგია – ტექნიკა (მონიშნეთ პროექტისათვის საჭირო ტექნოლოგიური უზრუნველყოფა) |
||
ფოტოკამერა
კომპიუტერი
(ები)
ციფრული კამერა
DVD ფლეიერი
ინტერნეტკავშირი
|
ლაზერული დისკი
საბეჭდი მანქანა/პრინტერი
პროექტორი
სკანერი
ტელევიზორი
|
VCR, ვიდეო
ვიდეოკამერა
ვიდეო საკონფერენციო
აღჭურვილობა.
|
ტექნოლოგია – პროგრამული უზრუნველყოფა (მონიშნეთ პროექტის ფარგლებში გამოყენებული პროგრამა/პროგრამები )
|
||
მონაცემთა ბაზა/ცხრილები
საგამომცემლო პროგრამები
ელფოსტის პროგრამა
ენციკლოპედია კომპაქტდისკზე
|
ფოტო/სურათების დამუშავება
ინტერნეტძიება
მულტიმედია
|
ვებგვერდის შექმნა
ვორდის პროგრამა
|
ბეჭდვითი მასალები
|
შეგიძლიათ იხილოთ ბიბლიოგრაფიის ჩანართში
|
ინვენტარი/მასალები
|
სასკოლო სახელმძღვანელო- მე-
7 კლასის, ენციკლოპედია - მსოფლიოს
საოცრებანი. ვიდეოკამერა. კომპიუტერი,
|
ინტერნეტრესურსები
|
იხილეთ საავტორო უფლებების
ჩანართში
|
სხვა რესურსები
|
ვიზიტი მშობლებთან.
ექსკურსია ეროვნულ მუზეუმში,
|
Комментариев нет:
Отправить комментарий